Klacht EDR-Incasso: Oplichten

herenstel2

EDR heeft een client vervalst in de persoonsgegevens door een fraude factuur te doen sturen van Ziggo met een bedrag van € 975.99 waar zij bevestigen over een adres in Winterswijk.
waar door de Klantenservic3 van Ziggo te doen inlichten. Blijkt dat de client nooit iets afgenomen te hebben van Ziggo.

Door het vervalsen van de klantgegeven verzoek ik EDR per direct te doen stoppen of zij krijgen de boete opgelegd van € 19.500.00 voor Smaad tot Laster

EDR-Incasso is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

herenstel2
De beoordeling van EDR is dat zij vele slachtoffers maken met fraude rekeningen doen sturen. De Consument denken snel van betalen maar dan komt het. Dan zal EDR de bankrekening van de betrevende consument leeg plukken. Dus trapt u niet in, maar neem eerst contact met de betrevende bedrijf waar EDR over doet vermelden.

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?