Klacht EDR-Incasso: Oplichten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 275732
Gebruiker
herenstel2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

EDR heeft een client vervalst in de persoonsgegevens door een fraude factuur te doen sturen van Ziggo met een bedrag van € 975.99 waar zij bevestigen over een adres in Winterswijk.
waar door de Klantenservic3 van Ziggo te doen inlichten. Blijkt dat de client nooit iets afgenomen te hebben van Ziggo.

De oplossing

Door het vervalsen van de klantgegeven verzoek ik EDR per direct te doen stoppen of zij krijgen de boete opgelegd van € 19.500.00 voor Smaad tot Laster

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

EDR-Incasso is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
herenstel2
Datum
Uiteindelijke oplossing
De beoordeling van EDR is dat zij vele slachtoffers maken met fraude rekeningen doen sturen. De Consument denken snel van betalen maar dan komt het. Dan zal EDR de bankrekening van de betrevende consument leeg plukken. Dus trapt u niet in, maar neem eerst contact met de betrevende bedrijf waar EDR over doet vermelden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen