Klacht EDR-Incasso: Pro Assist Nederland, rekening 2010

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 114564
Gebruiker
Jurjen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Het is 15 juni 2015 en ik krijg een vordering van EDR incasso omtrente een verzekeringspremie van Pro Assist van 29-04-2010!!!!! Voor zover ik nog weet was deze verzekering al opgeheven. Contact met EDR levert een emotieloze medewerker op, totaal geen begrip. De enige vraag, heb ik nog een bewijs van beeindiging van de verzekering, hallo............ dat is 5 jaar geleden. Daarnaast was het enige wat ik te horen kreeg, ja nee, u moet wel betalen. En als u dit niet doet moet u ook incasso kosten betalen. Wat een crap...............

De oplossing

Check de boekhoudingen met elkaar en val mij niet 5 jaar na dato lastig.

6 reacties

  1. Auteur
    EDR Incasso
    Datum
    Klager is op de hoogte gebracht dat de stukken zijn opgevraagd. Zodra wij de gevraagde stukken hebben ontvangen zullen deze aan klager worden toegezonden.
  2. Auteur
    Jurjen
    Datum
    EDR zegt dat ze de spullen op zullen vragen bij Pro-Assist. Ik ben benieuwd. Misschien hadden ze dat beter direct kunnen doen, had een hoop irritatie en geklaag gescheeld.
  3. Auteur
    EDR Incasso
    Datum
    Klager de onderliggende stukken per post toegezonden.
  4. Auteur
    Jurjen
    Datum
    Ik heb de stukken nog niet binnen en ga vanaf zaterdag 2 weken op vakantie. Ik kan dus niet binnen deze termijn reageren.
  5. Auteur
    EDR Incasso
    Datum
    Wij gaan er vanuit dat klager de stukken inmiddels heeft ontvangen. Klager heeft het openstaande bedrag voldaan en het dossier is gesloten.
  6. Auteur
    Jurjen
    Datum
    Dit bedrijf moet zich kapot schamen hoe ze te werk gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jurjen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen