Klacht EDR-Incasso: Pro Assist Nederland, rekening 2010

Jurjen

Het is 15 juni 2015 en ik krijg een vordering van EDR incasso omtrente een verzekeringspremie van Pro Assist van 29-04-2010!!!!! Voor zover ik nog weet was deze verzekering al opgeheven. Contact met EDR levert een emotieloze medewerker op, totaal geen begrip. De enige vraag, heb ik nog een bewijs van beeindiging van de verzekering, hallo............ dat is 5 jaar geleden. Daarnaast was het enige wat ik te horen kreeg, ja nee, u moet wel betalen. En als u dit niet doet moet u ook incasso kosten betalen. Wat een crap...............

Check de boekhoudingen met elkaar en val mij niet 5 jaar na dato lastig.

EDR Incasso
    Klager is op de hoogte gebracht dat de stukken zijn opgevraagd. Zodra wij de gevraagde stukken hebben ontvangen zullen deze aan klager worden toegezonden.
    Jurjen
    EDR zegt dat ze de spullen op zullen vragen bij Pro-Assist. Ik ben benieuwd. Misschien hadden ze dat beter direct kunnen doen, had een hoop irritatie en geklaag gescheeld.
    EDR Incasso
    Klager de onderliggende stukken per post toegezonden.
    Jurjen
    Ik heb de stukken nog niet binnen en ga vanaf zaterdag 2 weken op vakantie. Ik kan dus niet binnen deze termijn reageren.
    EDR Incasso
    Wij gaan er vanuit dat klager de stukken inmiddels heeft ontvangen. Klager heeft het openstaande bedrag voldaan en het dossier is gesloten.
    Jurjen
    Dit bedrijf moet zich kapot schamen hoe ze te werk gaan.

Jurjen

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?