Opgelost door EDR-Incasso: Spookfactuur Pro-assist van EDR Incasso

Meneer M.

Op 6 juli 2015 is aan mij een brief gestuurd met als onderwerp een openstaande vordering van een afgesloten telefoonverzekering voor het toestel T-mobile Iphone4.
De opdrachtgever, pro-assist, heeft op 17-12-2010 via een automatische incasso geprobeerd het openstaande bedrag te incasseren. Dat is toen niet gelukt. Na een tweede poging in januari 2011 is op 16 februari 2011 een (papieren) aanmaning verstuurd. Deze heb ik nooit ontvangen.
Via de brief op bovengenoemde datum vordert / sommeert EDR mij nu € 37,42 over te maken op hun bankrekening.
Het gaat hier om een bedrag voor 1 maand verzekering! Een dergelijke verzekering zou ik nooit afgesloten hebben! ( is € 449,04 per jaar!)

Van Pro-assist/ EDR verwacht ik, binnen 14 dagen vanaf nu ( dus voor 27 juli 2015) een kopie van het door mij destijds ondertekende contract. Als op die datum geen reactie ontvangen is vernietig ik deze factuur en beschouw deze zaak als afgehandeld.

EDR Incasso
    Wij hebben de klacht van klager in behandeling genomen en zullen de gevraagde stukken opvragen bij onze klant. Zodra wij de gevraagde stukken hebben ontvangen, zullen wij de klacht inhoudelijk afhandelen.
    Meneer M.
    EDR heeft de benodigde documenten niet geleverd en daarmee zie ik deze zaak als afgesloten.

Meneer M.

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?