Opgelost door EDR-Incasso: spookfactuur

content Opgelost
klachtoverspookfactuur

Ik heb vandaag 2 incasso facturen ontvangen met een schrijven over eerder verstuurde correspondentie. 1. ik heb geen openstaande rekening 2. ik ben niet bekend met Kesteren Medical Factoring 3. er is geen eerdere correspondentie geweest.

Graag wil ik dat dit bedrijf contact opneemt om het ongedaan te maken.

EDR-Incasso
    Naar aanleiding van uw klacht berichten wij u dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen en u zo spoedig mogelijk zullen voorzien van onze reactie.
    Afdeling Klachtenbeheer
    klachtoverspookfactuur
    Zojuist heb ik EDR Incasso gebeld om het niet af te wachten en informatie op te vragen, maar de medewerker kon mij niets zeggen over de inhoud van de incasso. Toen ik doorvroeg gaf hij aan dat degene die er meer van zou weten niet aanwezig is en mij terug zal bellen. Dat zal ik afwachten, naast uiteraard de reactie via klachtenkompas.
    klachtoverspookfactuur
    Update: Ik heb de administratie van mijn tandarts gebeld en daar staat niets open. Zij werken daarnaast ook met een ander administratie kantoor. Na wat speurwerk online zag ik dat 12 jaar geleden Kesteren Medical Factoring door Famed is overgenomen en heb Famed gebeld. De medewerker bevestigde dat. Verder gaf de medewerker aan dat op het adres de vorige bewoner van deze woning, waar ik sinds het weekend woon, bekend is bij Famed, maar er op mijn naam zoals te verwachten niets te vinden is. De medewerker heeft gevraagd om de spookfacturen door te mailen, zodat zij er zelf ook mee aan de slag kunnen. Deze heb ik zojuist ingescand en gemaild. Zij zullen mij op de hoogte houden.

Het zou heel fijn zijn als dit ook vanuit EDR incasso wordt rechtgezet.
    klachtoverspookfactuur
    Update: vandaag ontving ik een brief van EDR dat ze het dossier hebben gesloten. Bedankt voor de snelle afhandeling.

klachtoverspookfactuur
Per brief de mededeling dat nav de klacht het dossier is gesloten.

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?