Klacht EDR-Incasso: Valse incasso

Robinhood

kreeg een aanmaning ,aangever ENECO nadat ik contact persoonlijk met eneco had opgenomen bleek men daar niet op de hoogte te zijn , voor de zekerheid heb ik toen alle facturen van 2014 t/m 2020 opgevraagd , en daar uit blijkt geen negatieve stand , toch gaar de deurwaarder van EDR gewoon door ? , hij is niet voor rede vatbaar ..

De in het verleden door bewindsvoering betaald terug en een schade vergoeding omdat hij gewon mijn mails met bewijs nergeerd

EDR-Incasso is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Robinhood
    EDR heeft zelfs na opsturen bewijs materiaal niet gereageerd , maar stuurde een derde aanmaning met dreiging beslag op goederen en bank rekening ?, en agresief reageren aan de telefoon ? , beweerd dat hij contact had opgenomen met ENECO terwijl hij liegt , ik had contact opgenomen met ENECO en die wist van niets en gaf mij de facturen vanaf 2014 t/m 2020 waar uit blijkt dat er geen achterstand was , dus waarom blijft deze gek doorgaan ?

Geen reactie van EDR incasso

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?