Klacht EDR-Incasso: Valse incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480023
Gebruiker
Robinhood
Datum
1 reactie

Details

De klacht

kreeg een aanmaning ,aangever ENECO nadat ik contact persoonlijk met eneco had opgenomen bleek men daar niet op de hoogte te zijn , voor de zekerheid heb ik toen alle facturen van 2014 t/m 2020 opgevraagd , en daar uit blijkt geen negatieve stand , toch gaar de deurwaarder van EDR gewoon door ? , hij is niet voor rede vatbaar ..

De oplossing

De in het verleden door bewindsvoering betaald terug en een schade vergoeding omdat hij gewon mijn mails met bewijs nergeerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

EDR-Incasso is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Robinhood
    Datum
    EDR heeft zelfs na opsturen bewijs materiaal niet gereageerd , maar stuurde een derde aanmaning met dreiging beslag op goederen en bank rekening ?, en agresief reageren aan de telefoon ? , beweerd dat hij contact had opgenomen met ENECO terwijl hij liegt , ik had contact opgenomen met ENECO en die wist van niets en gaf mij de facturen vanaf 2014 t/m 2020 waar uit blijkt dat er geen achterstand was , dus waarom blijft deze gek doorgaan ?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robinhood
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie van EDR incasso
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen