Klacht eDreams.com: Annulering van boeking

Klachtnummer
# 143724
Gebruiker
Knegt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week heb ik een vlucht geboekt naar Londen (17- dec) en terug naar Amsterdam (18-dec). Helaas moet ik deze vlucht cancelen door werkomstandigheden. Gelukkig heb ik hier een annuleringsverzekering voor betaald. Nu wil ik de boeking annuleren en ben ik na 10 gesprekken, en 30 min aan belkosten nog weinig verder. De klantenservice sluit om 18 uur en ik heb als enige info ontvangen dat ik de verzekeringsmaatschappij moet contacten. Welke maatschappij dan? Ik boek via edreams het complete pakket, meer informatie heb ik niet.

De oplossing

Ik verwacht dat als ik een annuleringsverzekering koop deze ook zijn functie heeft. Ik wil dat mijn vlucht gecanceld wordt en ik de betreffende vergoeding krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over eDreams.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen