Klacht eDreams.com: Benadeeld door misleidende info op hun website

Bruno#9

Ik heb op 07/01/21 een reis geboekt bij E- Dreams om 12:42. Volgens hun website kan deze reis binnen 24 uurs gratis geannuleerd worden. Na geboekt te hebben kwam ik erachter dat ik verkeerde data's had ingevoerd en heb toen de boeking dezelfde dag nog gecanceld met de gedachte dat dit kosteloos kon, zoals vermeld op hun website. Maar naar paar dagen niks te horen gekregen heb ik hun telefoon nrs opgezocht op het internet en zag toen ook dat er veel mensen die ook waren benadeeld door Edreams. Dezelfde probleem dat ik nu ook had. Geboekt, maar kregen geen geld terug. Hun telefoon nr gevonden en geprobeerd te bellen en na een paar keer proberen kreeg ik een dame aan de lijn en die zei dat ik hun apart een email moest sturen binnen 24 uur. Echter stond dit niet op hun website. En nu ben ik dus zoal het nu lijkt gewoon mijn betaling van
€ 2117.05 kwijt.
Wat absurd is naar mijn mening. Wat kunnen jullie doen om mij hiermee te helpen?

Ik wil dat ze mijn geld terug storten waar ik volgens de website recht op heb.
"kosteloos annuleren binnen 24 hr
Totaal geen reactie!!!

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over eDreams.com?