Klacht eDreams.com: e-dreams betaald niet terug

Klachtnummer
# 266948
Gebruiker
Marjolijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via tussenpersoon e-dreams hebben we 4 vliegtickets geboekt ter waarde van 1200,- euro . De vliegmaatschappij inselair ging failliet waarop wij slechts een mail van e-dreams ontvingen met de boodschap dat onze vlucht geannuleerd was. Als we ons geld terug wilden zien moesten we maar contact opnemen met de vliegmaatschappij. Inselair was uiteraard niet bereikbaar op wat voor manier dan ook. Ook e-dreams was op geen enkele manier bereikbaar. We konden dus fluiten naar ons geld en e-dreams heeft niet de geringste moeite genomen een alternatief aan te bieden, contact op te nemen of te bemiddelen voor ons. Ze hebben ons echt laten zitten met de ellende.

De oplossing

We willen graag ons geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over eDreams.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen