Klacht eDreams.com: eDreams owes me a full refund for a flight cancelled.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475896
Gebruiker
NeverGiveUp#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

My mother passed away at the beginning of the year and I had to cancel a flight booked on Aerlingus via eDreams. eDreams told me I had to contact the airline directly. They were very nice and told me if I could produce the death certificate they would refund my flight completely. I received an email from Aerlingus confirming that they had refunded the entire amount for my ticket to eDreams and I should be getting the money back but guess what. No one at eDreams is responding to me.

De oplossing

I want my full refund as advised by Aerlingus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NeverGiveUp#1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over eDreams.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen