Klacht eDreams.com: Geen geld terug voor vliegticket

Klachtnummer
# 535977
Gebruiker
Jac2506
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een vlucht naar turkije geboekt voor 27 april, helaas kwam het bericht dat dhr erdogan turkije in lockdown zette per 29 april, we wouden de vlucht gelijk op 26 april annuleren maar dit kon niet online, bedrijf gebeld maar natuurlijk al gesloten, gelijk de volgende dag gebeld maar we konden niet meer annuleren, dit moest een dag van te voren gebeuren maar dat kon dus niet. Toen zeiden ze van maar de lockdown is geen geldige reden want je kan gewoon naar turkije vliegen dus we kunnen niks voor jullie betekenen, super slecht van dit bedrijf !!

De oplossing

Kijken naar een passende oplossing hiervoor en een beetje begrip en medewerking opbrengen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over eDreams.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen