Klacht eDreams.com: I didn't get a confirmation email and now I can't get any support

Klachtnummer
# 631920
Gebruiker
ZesdeAnjer#253
Datum
0 reacties

Details

Klacht

I have made a flight booking through eDreams, return flight from Porto to Amsterdam. I have never received a confirmation email, but only the confirmation email contained my reference number. Without the reference number I am not able to log in to manage my flight, or request a new confirmation email or get ANY type of support. Basically, it's lost money!

Gewenste oplossing

I want eDreams to contact me and send a new confirmation email so I can manage my booking.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over eDreams.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen