Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht eDreams.com: Onbereikbaar, geen enkel contact mogelijk, mail ontvangen maar instructies werken niet.
Details
Klacht
Mijn Klacht:Op 7 oktober 2019 9X tickets geboekt naar Barcelona ivm 50 jarig huwelijk ouders. Vertrek op 29-05-2020 terug op 3 juni 2020. Heen Transavia Terug KLM.
Vluchten gecanceld ivm met Corana virus. Ik heb een mailtje ontvangen met de keuze voucher, maar keuze werkte niet.
Ik heb van alles geprobeerd maar geen enkel contact, alleen via een Robot, maar die zegt steeds het zelfde “ u krijgt een e-mail”.
Ik heb de boeking in 2 keer gedaan met reservering nummers 4763996869 en 4760080420.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn geld terug of vouchers maar laat in ieder geval iets van u horen.
Gewenste oplossing
eDreams, neem uw verantwoordelijkheid!!!Een oplossing bieden in de vorm van vouchers of geld terug.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.