Klacht eDreams.com: Terugbetaling geannuleerde vlucht nooit voldaan

Dascha1

Een kleine week voor onze vlucht naar Kiev nam ik telefonisch contact op met eDreams om een extra koffer bij te boeken. Tijdens dat gesprek bleek ineens dat de tweede vlucht van de heenreis geannuleerd was zonder dat wij daar van op de hoogte gebracht waren. Als dit gesprek dus niet had plaatsgevonden waren wij gestrand in Warschau en hadden wij het daar maar uit moeten zoeken.

Na een langdurig overleg om een oplossing te vinden werd in samenspraak besloten om de gehele vlucht te annuleren en het volledige bedrag terug te krijgen zodat wij een vlucht bij een andere maatschappij konden boeken om nog op tijd in Kiev te komen (De nieuwe vlucht kostte overigens al veel meer dus verlies hadden we al genoeg geleden).
De medewerker van eDreams heeft tijdens ons gesprek zelfs contact gehad met Lot Airlines om akkoord te krijgen voor de terugbetaling.

Helaas hebben wij sindsdien niks meer van zowel eDreams als Lot Airlines vernomen. En ook het bereiken van beide partijen lijkt vrijwel onmogelijk door de gigantisch lange wachtrijen bij het callcenter.

Wij zouden graag het volledige bedrag van de vlucht terug krijgen. Wij hebben uiteindelijk dus betaald voor een vlucht die wij nooit genomen hebben.

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over eDreams.com?