Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht eDreams.com: Tickets overgemaakt, na annulering vanuit hun kant NOOIT meer wat gehoord of mijn geld terug gezien.
Details
Klacht
meteen 87,72 euro van mijn rekening afgeschreven. Vervolgens krijg ik een aantal mailtjes van edreams waaronder een mail waarin staat dat mijn reservering geannuleerd is omdat de betaling geweigerd is. Dit is absoluut niet waar. Er is meteen geld afgeschreven. Ik heb edreams proberen te bellen, mailen en via de hulprobot op de edreams app kom ik ook geen stap verder. Ik heb de afgelopen tijd mijn rekening in de gaten gehouden maar het bedrag is ook niet teruggeboekt.Contact gehad met Rabobank maar die kunnen mij ook niet echt verder helpen.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.