Klacht eDreams.com: Vergoeding van Transavia voor geannuleerde vluchten is naar verkeerde persoon geboekt.d

J.M.J. Ritzen

We hebben in jan.2020 2 vluchten met Transavia geboekt bij eDreams onder referentienr. 4950913711: op 26 maart 2020 van Eindhoven naar Faro en de retourvlucht van Faro naar Eindhoven op 1 apr 2020 , beide vluchten voor 2 personen. (Kosten 527,16 euro) Beide vluchten zijn geannuleerd vanwege corona.
We hebben daarvoor geen vergoeding ontvangen, noch van Transavia en ook niet van eDreams.
Via Klachtenkompas kregen we het volgende bericht van Transavia Hoi! 24 juni is er €418 overgemaakt naar een credit card eindigend op 9182. Uit onze gegevens blijkt dat deze credit card op jouw naam staat. Als het goed is heb je destijds al je refund ontvangen. Groet, Lara
Dit is niet ons creditcard nummer!!!
Mogelijk is dit geld overgemaakt naar eDreams en hebben zij dit bedrag in eigen zak gestoken!!
We kunnen geen contact krijgen met eDreams ( niet met telefoon en ook niet met mail)

Vergoeding de vanwege corona geannuleerde vluchten.

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over eDreams.com?