Klacht eDreams.com: Vlucht omgeboekt zonder te informeren

Klachtnummer
# 360157
Gebruiker
HB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht vooraf meerdere keren veranderd van maatschappij en of tijdstip. Waarbij er blijkbaar op het laatste moment weer een wijziging was en hadden wij hier over geen bericht/mail ontvangen. De vlucht van Onur air welke op de laatste ontvangen bevestiging stond was op het vliegveld terminal 2 onbekend, stress en met de taxi naar de andere terminal 1 gereden. Echter ook onbekend, uiteindelijk via de info balie vliegveld en veel rondbellen kwamen men er achter dat we waren omgeboekt naar Tailwind. Dus weer met de taxi naar terminal 2. We waren na veel stress en taxikosten nog net op tijd om in te checken. Wij en onze vrienden boeken in ieder geval nooit meer bij Edreams!!

De oplossing

Niets meer,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over eDreams.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen