Klacht eDreams.com: Voor bagage bij vliegticket betaald bij eDreams, maar niet gekregen.

Klachtnummer
# 386763
Gebruiker
Bart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via eDreams tickets geboekt en daarbij ook voor bagage betaald, op het vliegveld bleek de bagage niet op het ticket van de vliegtuigmaatschappij te staan. Moest dus dubbel voor de bagage betalen.
Vervolgens in een molen van eindeloze wachttijden van de helpdesk, mails die ik moet beantwoorden maar waar het emailadres "plots" niet meer van gebruikt wordt, Klantenservicepagina die niet werkt enz.

De oplossing

Contact met mij opnemen, aangezien andersom niet lukt en het bedrag dat ik voor de bagage heb betaald teruggeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eDreams.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over eDreams.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen