Opgelost door Eduard Kelder: Slecht uitgevoerde schuur- en oliebeurt van parketvloer

Ivo71

In januari dit jaar heeft Eduard Kelder onze parketvloer geschuurd en geölied. Het resultaat is matig tot slecht: veel ronde schuurkrassen, rare vlekken en als totaal ziet de vloer er niet uit alsof die een goede beurt heeft gehad. We zitten sindsdien achter het bedrijf aan, met vanuit ons meer dan 5 pogingen om in contact te komen, en vanuit Eduard Kelder al twee toezeggingen om te komen kijken, maar het is inmiddels juli en er is nog niemand geweest. De man die het werk uitvoerde zou niet meer voor Eduard Kelder werken en is onbereikbaar, en Eduard Kelder zelf is ondanks toezegging en herinnering nog niet gekomen. Ik heb 3 juni een laatste beleefde e-mail aan het bedrijf gestuurd. Omdat daar nog geen reactie op is, probeer ik het nu maar via deze weg.

Dat het bedrijf de vloer komt bekijken en met vakmansoog de kwaliteit beoordeelt, en vervolgens passende herstelwerkzaamheden voorstelt en uitvoert waarbij de kosten voor rekening zijn van het bedrijf.

Wij vinden dat Eduard Kelder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ivo71
    Eduard nam snel nadat ik de klacht op Klachtenkompas had geplaatst contact op, met excuses dat het zo lang had geduurd.
    Hij is naar de vloer komen kijken. Hij vond het met de draaicirkels wel meevallen, maar hij kwam kijken op een donkere dag, en dan zie je ze niet goed. Desondanks bood hij aan er kostenloos een nieuwe waxlaag op te zetten, wat iets slijtvaster zou zijn dan de eerdere olielaag. Daar zijn we mee akkoord gegaan en we zijn tevreden met de oplossing.

Ivo71

Ook een klacht indienen over Eduard Kelder?