Opgelost door Een Post Auto: Terugbetaling 500 euro

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 544331
Gebruiker
Schilder0042
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben 500 euro betaald voor het reserveren van een auto Mocht het om een of andere reden niet doorgaan dan zouden wij dat geld terugkrijgen Nu kopen wij de auto niet maar krijgen ons geld niet terug Na telefonisch contact begon hij onbeschoft te worden Ik heb alles op papier

Gewenste oplossing

Mij het geld terugbetalen
Geboden oplossing
Nadat ik hem een bericht heb gestuurd met de mededeling dat wij bij geen betaling juridische stappen ondernemen heeft meneer een bedrag van 400 euro aan ons overgemaakt Hier kunnen we mee leven omdat hij toch moeite heeft gedaan
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Een Post Auto
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Klant heeft zaterdag 26 juni contact gezocht met mij over een auto die ik aanbood. Vervolgens de inruil besproken en akkoord bereikt over het toe te betalen bedrag. Ik heb haar uitgenodigd voor een afspraak ( kan ook evt op een avond ) maar mevrouw en haar man hadden de hele week geen tijd, en konden niet eerder dan zaterdag 3 juli. Om verrassingen te voorkomen aangegeven de mogelijkheid er is om een aanbetaling te doen van E 500.- Stel dat het om ene of andere reden niet doorgaat ( kan me niet voorstellen ) krijg je deze ZATERDAG terug. Waarop mevrouw antwoord; O dat zou fijn zijn. Als u mij het nummer geeft maak ik het nu gelijk over. Dat wil zeggen dat de definitie van een aanbetaling een voorschot is van het geheel. Mevrouw doet 30 juni een appje dat ze vandaag (dus donderdag) een auto elders hebben gekocht. En verwacht nu van mij 500 terug te betalen. Ik hou me aan de afspraak, maar mevrouw niet ! Eerst hele week geen tijd, wel tijd dus om elders te kopen terwijl wij een afspraak hebben. Vervolgens niet eerst overleggen of bespreekbaar maken om ervan af te zien. Vervolgens ik afgelopen zaterdag niet kunnen beoordelen om zaak wel of niet door te laten gaan omdat ik geen klant en auto (inruil) gezien heb. Waarvoor dan iets afspreken en niet nakomen !?!?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Een Post Auto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen