Klacht Eetze: Wereldrestaurant eetze Aalsmeer, eten is niet goed.

Kloesy023

Wij zijn Zondag 3 December met het gezin en mij ouders naar wereldrestaurant Eetze geweest in Aalsmeer. Wij zijn hier vaker geweest en was altijd goed en lekker eten. Tot 3 December.
Het warm buffet was meer koud dan warm. We zijn daarom meer gaan grillen en wokken.
De nacht die volgende was een drama mijn kinderen hebben de hele nacht liggen huilen van pijn in hun buik, ook wij voelde ons misselijk en hadden last van onze maag. Toen ik wakker werd moest ik naar de wc rennen en heb alles eruit gegooid, ook ontlasting als water. Bij mijn vriend, kinderen en ouders hetzelfde. Ik heb eetze hier over ingelicht en zij zeggen ja we hebben meerdere klachten binnen gehad. Kan gebeuren???!!! Sorry hoor dit kan echt niet gebeuren!! Ik wil mijn geld terug maar dit kan niet word gezegd.

Dat ik mijn geld terug krijg. En nog het allerbelangrijkste dat alles eens onder de loep word genomen om te kijken waar het fout gaat om te zorgen dat niemand ziek kan worden.

Eetze
    Geachte heer en mevrouw M De Bruijn

Restaurant Eetze streeft altijd naar de tevredenheid van haar gasten en besteedt dagelijks volledige aandacht aan de hygiene en voedselveiligheid in de ruimste zin van het woord en doorstaat altijd de strenge eisen van de NVWA.
    Op 7 december ontvangen wij via de consumentenbond een bericht van u met daarin staat dat u en uw familieleden op 3 december bij ons gegeten hebben en dat u zeer ontevreden erover zijn.
    Volgens onze administratie hadden we op 3 december in totaal meer dan 600 tevreden gasten mogen ontvangen .Voor zover wij kunnen beoordelen waren alle gasten wel tevreden over onze gerechten en hebben geen schadelijke gevolgen opgelopen .Maw Wij hebben tot nu toe geen enkele klacht binnen gekregen.
    Wij accepteren natuurlijk van het feit dat ,ondanks onze stenge hygienische werkmethode, een menselijke fout altijd kan gebeuren .Aangezien kwaliteitsverbetering een contiuele proces bij ons is , willen wij graag u er voor uitnodigen voor een evaluatiegesprek .
    Kunt u ons laten weten of u wilt deelnemen aan het gesprek ?

Yin
    Kloesy023
    Hallo,

Ik heb zaterdag direct een antwoord terug gegeven.
    Ik heb dit uit beleefdheid via een prive bericht gedaan. Helaas word daar niet op gereageerd. We zijn nu bijna 2 weken verder en komen geen stap verder.
    Wat ik zo vreemd vind aan uw verhaal is dat u verteld ruim 600 gasten te hebben gehad, zonder klachten.
    Dat ik uw restaurant belde vorige week dinsdag vertelde uw werknemer dat jullie meerdere klachten hebben ontvangen, dat er meerdere mensen ziek zijn geworden.
    Ook zegt u dat een menselijke fout kan gebeuren, dat wij die zondag u restaurant binnen kwamen en vertelde dat wij hadden gereserveerd konden ze onze reservering niet vinden, ze dachten dat wij hadden afgebeld, dit was dus blijkbaar iemand anders. Vervolgens werden wij naar een tafel gebracht voor 5 mensen terwijl wij met 7 mensen waren. Dit zijn menselijke fouten. Wanneer u een bedrijf heeft met voedsel dan moet dit in orde zijn!
    Ik wil dan ook graag in contact komen met u want ook dit schijnt heel lastig te zijn. Ik probeer heb meerdere malen gebeld, helaas kan ik niet goed verstaan wat de mevrouw aan de telefoon zegt, ook snapt zij niet wat ik bedoel. En wimpelt mij continu af en verteld dat ik terug gebeld word, dit moet echter nog steeds gebeuren!!!!

Mariska

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren