Klacht eFarma: efarma declareert niet juist bij Zilveren Kruis

rose

Volgens Efarma declareren ze de rekening direct bij de zorgverlener die een contract met hen heeft. Dat is de reden dat ik bij hen een geneesmiddel bestelt heb. Dus waarom wordt die mij nu in de maag gesplitst??

declareer op de juiste manier bij de zorgverlener. Honoreer het contract en laat niet de consument dupe worden van een of ander strijd tussen jullie!!
Ik heb een polis die malarone voor 100% vergoedt als ik bij een onlineapotheek met contract bestel!! Dus waarom komen jullie je zorgplicht niet na!!??
Ik wens dus geen rekening voor iets te krijgen dat door jullie gewoon gedeclareerd kan worden.

eFarma
    Het spijt ons dat u ontevreden bent over onze service. Uw klacht kan ik als volgt beantwoorden:

In de verzekeringsvoorwaarden staat vermeld dat alleen de gecontracteerde GGD's door de zorgverzekeraar worden vergoed. Uw gekozen GGD valt hier helaas niet onder. Daarom heeft u een rekening van ons ontvangen.

Op de website van Zilveren Kruis kunt u nalezen bij welke GGD's en andere zorgverleners u terecht kunt voor een vergoed recept m.b.t. de reizigersprofylaxe.

Mocht e.e.a. niet duidelijk zijn kunt u het beste een e-mail sturen naar onze klantenservice.

Ook een klacht indienen over eFarma?