Klacht Effekopen.nl: Na geplaatste order geen ontvangst en geen enkele reactie op klachten.

Klachtnummer
# 339034
Gebruiker
Slachtoffer#174
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 16 november, ruim 1 maand geleden, order geplaatst en betaald. Levertijd zou 3-4 dagen zijn. Nooit iets ontvangen en op mijn berichten hierover via mail en hun website wordt niet gereageerd. Ook de telefoon wordt tussen 19:00 en 21:00 uur niet opgenomen. De CCV Groep, via welke alle betalingen gaan, probeert eveneens contact te krijgen maar tot nu toe nog zonder resultaat.

Gewenste oplossing

Order annuleren en geld direct terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Effekopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Effekopen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen