Klacht Efox-shop.com: sim processor van Smartphone z2 pro is met defect geleverd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 380501
Gebruiker
M.M. Boudrie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aankoop Umidigi Z2 Pro.
Is geleverd met een defecte Sim processor. Daardoor start de telefoon tijdens het opladen opnieuw op en daardoor ben ik op dat moment niet bereikbaar.
Ook als er niet wordt opgeladen komt er bijna elke dag wel een spontane herstart.
Ben nu 3 maanden bezig met mailen naar het bedrijf om te regelen dat ik de foute terug kan sturen en een nieuwe goed werkende telefoon ontvang.
In de webshop zelf werkt de online chat niet. En ook op de mail die ik van daaruit verzend krijg ik geen reactie.
Als ik mail naar efoxshopservice@gmail.com, vragen ze me om de telefoon achtereenvolgens te "double wipen", "te rooten" en daarna een reparatie hier in Nederland te laten uitvoeren. Heel ongewoon als je iets nieuws koopt.
Nu weer wachten of er een reactie komt. Heb er niet veel vertrouwen meer in!

De oplossing

Liefst zou ik het geld terug ontvangen,ben het vertrouwen in dit bedrijf wel kwijt..
De defecteZ2 Pro zal ik dan terug sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efox-shop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M. Boudrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen reactie. Ook op mijn mail van 26-7-2019 heb ik nog geen reactie gehad. Blijf met een kapot toestel zitten. Ben al voorzichtig aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Naar mijn 200 euro kan ik wel fluiten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Efox-shop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen