Klacht Efteling: 3 weken na annulering nog steeds geen geld retour

Klachtnummer
# 32598
Gebruiker
ferrysch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 augustus 2013 2-daags arrangement efteling hotel + toegang geannuleerd ivm onverwachte familieomstandigheden. Efteling medewerker was zeer begripvol. Zou binnen 14 dagen het geld op mn rekening retour hebben. Heb gebeld op 15 augustus (reeds eerder 2x mail gestuurd geen enkele reactie) omdat er nog niets binnen was en ik ook geen schiftelijke bevestiging van de annulering had ontvangen. De annulering was echter per 8 augustus doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, waarom dan pas had de medewerker geen idee. Vanaf de 8e ging dan de 14 dagen in. De 20e wedererom mail gestuurd, 0,0 reactie. Nu is het de 22e en natuurlijk geen geld op mn rekening. Begin hier nu aardig de pee in te krijgen.... wordt dit nu wederom een duur 0900 nr bellen???

De oplossing

geld per ommegaande retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?