Klacht Efteling: Afspraken niet nakomen, misleiding

Klachtnummer
# 98747
Gebruiker
Nb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met kerst een familieuitje bij de Efteling geboekt. Kon helaas niet doorgaan omdat een van ons niet tijdig naar Nederland kon komen. Volgens de Efteling kon er kosteloos geannuleerd worden. We belden bijna drie weken voor vertrek. Helaas, toen was het ineens niet meer kosteloos. Maar omboeken naar het voorjaar van 2015 kon wel.. Nu krijgen we ineens nog maar een week om te boeken, anders zijn we 100% van ons geld kwijt. Eerst geen kosten, nu alles? We hebben steeds netjes gebeld en gevraagd wat we konden en moesten doen. Als we hadden geweten dat we al ons geld kwijt zouden zijn hadden we het anders gedaan.

De oplossing

Stort ons geld terug, vanwege de misleidending en de niet nagekomen afspraken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?