Klacht Efteling: Betaald voor service, maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 525794
Gebruiker
alex-info
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kaartjes online besteld voor de winter efteling. Door de corona beperkingen zijn alle bezoeken afgelast en werden we afgescheept met het bericht dat de kaartjes geldig zijn tot 28 maart 2021. Ondertussen is die tijd bijna verlopen en is net uitgelekt dat de lockdown verlengt gaat worden t/m 15 maart 2021.

De oplossing

Geld terug of de huidige kaartjes verlengen met een jaar (inclusief de mogelijkheid om deze te gebruiken bij de kerstefteling 2021).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen