Klacht Efteling: De Efteling gedraagt zich niet volgens de wetgeving.

Klachtnummer
# 512995
Gebruiker
J.E. Beijert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongeldig verklaarde/ niet bruikbare Albert Heijn kaarten voor de Efteling. Kon geen reservering maken voor kaarten die nog geldig waren. (waren geldig tot 18-12-2020) De Efteling komt niet met een oplossing (verlening).
Navraag bij het Juridisch loket geeft aan dat de Efteling met een oplossing moet komen omdat zij hiermee in strijd handelt met Burgerlijk Wetboek art. 6:74.

De oplossing

Geldigheid van de kaarten verlengen of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen