Klacht Efteling: E-ticket Efteling korter dan 1 jaar geldig!?

smeetslaugs

Verleden jaar in juli 2016 kregen mijn man en ik een E-ticket Extra cadeau voor ons huwelijks jubileum en verjaardag. Op dat moment hebben wij het ticket bekeken en zagen wij de datum van aankoop staan te weten 16 juli. Door omstandigheden zijn we nu 24 April 2017 pas in staat om een datum te prikken en wilden wij in Mei van het ticket gebruik gaan maken.
Tot onze grote schrik zien we elders op het ticket nu staan dat het ticket geldig was van 15 februari 2016 tot en met 5 maart 2017. Krap 4 weken geleden verliep dus het e-ticket, Nog geen 8 maanden na aankoop dus! Ik heb gebeld of het mogelijk is om dit te verlengen dan wel om te zetten naar een gewoon ticket. Maar geen enkele flexibliteit van de Efteling! Ik zou voor een dergelijk e-ticket met zo'n extra service en hoge prijs toch wel mogen verwachten dat dit gewoon een jaar na aankoop geldig is?! Kom op Efteling... hier moet toch iets mogelijk zijn?!

Verlenging tot een afgesproken/vaste datum, dan wel omzetten naar een gewoon ticket eventueel ook op een vaste datum.

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?