Klacht Efteling: Efteling houdt betaling van door hu geannuleerde reservering in

P. Marechal

Vorige jaar gaven wij onze dochter 170 euro voor aankoop efteling kaartjes voor 7 personen omdat zij 30 jaar getrouwd was .Ze boekte voor en betaalde voor 7 personen voor de winterefteling die ivm lockdown van 19 December 2021 tot 26 Januari 2022 werden geannuleerd. Maar de kaartjes waren volgens efteling 1 jaar geldig.
Vervolgens boekte ze op 27 maart 2022 weer voor 14 mei 2022 dit wer dop de efteling site gereserveerd .(geen ongeldigheids melding(.
Ter pleeke op 14 Mei met 2 dochters en 2 kleindochters waren de tickets 1 dag verlopen naar zeggen bij de toegangsbalie en werd de entree gewijgerd onder het uiten van de teleurstelling.Waarop al gauw de security werd gewaarschuwd.Om de kinderen niet teleur te stellen hebben ze alsnog 170 euro betaald.

Zo spoedig mogelijkmet excuses 170 euro terugstorten
Geen reactie van de Efteling niet klant vriendelijk

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?