Klacht Efteling: Efteling houdt betaling van door hu geannuleerde reservering in

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 598480
Gebruiker
P. Marechal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorige jaar gaven wij onze dochter 170 euro voor aankoop efteling kaartjes voor 7 personen omdat zij 30 jaar getrouwd was .Ze boekte voor en betaalde voor 7 personen voor de winterefteling die ivm lockdown van 19 December 2021 tot 26 Januari 2022 werden geannuleerd. Maar de kaartjes waren volgens efteling 1 jaar geldig.
Vervolgens boekte ze op 27 maart 2022 weer voor 14 mei 2022 dit wer dop de efteling site gereserveerd .(geen ongeldigheids melding(.
Ter pleeke op 14 Mei met 2 dochters en 2 kleindochters waren de tickets 1 dag verlopen naar zeggen bij de toegangsbalie en werd de entree gewijgerd onder het uiten van de teleurstelling.Waarop al gauw de security werd gewaarschuwd.Om de kinderen niet teleur te stellen hebben ze alsnog 170 euro betaald.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijkmet excuses 170 euro terugstorten
Geboden oplossing
Geen reactie van de Efteling niet klant vriendelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen