Klacht Efteling: Efteling kaartjes verlopen

Tamartje

Op 1 juni hebben wij via de AH actie 5 kaartjes bij elkaar gespaard en gekocht zodat wij met onze aangenomen dochter, onze eigen dochter en onze zoon naar de Efteling konden. Bij de AH was men zo vriendelijk deze geprinte kaartjes in een plastic hoesje te steken en dicht te plakken zodat de letters op het papier niet zouden vervagen.
Uiteindelijk wilde wij dus afgelopen zondag 15 november naar de Efteling gaan waar ons een zeer onaangename verrassing wachtte. Onze kaartjes waren namelijk al verlopen. Wij moesten dus noodgedwongen nieuwe kaartjes aanschaffen.Wij hadden niet eens gezien dat onze kaartjes verlopen waren omdat deze zeer goed verpakt waren in het plastic hoesje dat de AH zo klantvriendelijk om onze kaartjes had gedaan, met de verloopdatum aan de binnenzijde gevouwen.
We konden dus gewoon opnieuw kaartjes afrekenen, wat we vervolgens gedaan hebben omdat je niet je kinderen teleur wil stellen als je al bij entree staat.

Wij zouden graag een coulance voorstel ontvangen van AH en/of de Efteling ter compensatie van deze 5 kaartjes. Dat mogen nieuwe kaartjes zijn of ons geld terug.....

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?