Klacht Efteling: Geen betaling voucher binnen redelijke termijn

Klachtnummer
# 584670
Gebruiker
Schippex32
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na een annulering tgv de lockdown in 2020 en een inwisseling van de voucher voor een reservering in december 2021 weer een annulering door lockdown. Op 28 december de belofte door de helpdesk dat mijn voucher zou worden omgezet in contanten binnen 4 - 6 weken.
Inmiddels vier maal contact gehad met de helpdesk maar nog steeds geen betaling , bedrag is aanzienlijk plm € 1100 .
Vandaag aangetekende brief verstuurd.

Gewenste oplossing

Uitbetalen waar ik recht op heb binnen 14 dagen vanaf nu.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen