Klacht Efteling: geen flexibele klantenservice

Klachtnummer
# 588352
Gebruiker
L. Reumers-Aarts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 2021 heb ik digitaal 6 tickets gekocht voor de winterefteling op 24 december. Ik heb gevraagd of ik die 24 december 2022 kan gebruiken (traditioneel familie uitje) eventueel met bijbetaling van de meerprijs maar de Efteling vindt dat ik de tickets moet verzilveren voor 31 mei. Klopt dat juridisch?

Gewenste oplossing

Dat ik de tickets kan gebruiken op 24 december 2022 eventueel met bijbetaling van meerprijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen