Opgelost door Efteling: Geld terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 585967
Gebruiker
Arkan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben entree met overnachting reservering gedaan naar Efteling en geld netjes overgemaakt, en toen kwam de lockdown en alles is dicht geworden. Voor ons geld krijgen wij een voucher om te gebruiken als de Lock down voorbij is.

Nu de lockdown is klaar maar wij kunnen ons voucher niet gebruiken omdat alles duur is geworden. Ze willen dat wij extra betalen!

En wij hebben dat geld niet. Ons geld geven ze niet.

Gewenste oplossing

Graag mijn geld terug.
Geboden oplossing
Uiteindelijk na uur wachten krijg ik weer mijn geld terug. Het was erg handig via e mail probleem op te lossen in plaats van tijd verspelen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen