Klacht Efteling: Ik wil graag tegemoetkoming voor 5 niet besteedde Efteling-Tickets

Klachtnummer
# 567832
Gebruiker
John van de Kimmenade
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Samen met 40 studenten gingen wij afgelopen maandag naar de Efteling.
Dit was een mooie dag, de aanwezige studenten waren net als de begeleiding zéér tevreden.
helaas was het voor 5 studenten niet mogelijk aanwezig te zijn tijdens deze dag, dit ivm Corona.
Hier heb ik enkele dagen vooraf over gemaild.
Bij de hoofdingang, na overhandiging van álle tickets, ben ik dit voor de zekerheid ook gaan melden bij de klantenservice.
Hier en ook achteraf wordt gewezen naar de voorwaarden dat je tót 14 dagen voorafgaand aan bezoek, je wijzigingen kunt doorvoeren.
ben je later dan heb je pech.
Zoals bekend is Corona (of verplichte thuisquarantaine) 14 dagen vooraf nog niet duidelijk en is het derhalve onmogelijk dit te melden binnen dit termijn.

Kortom
Ik zou graag 5 tickets krijgen die betaald zijn, maar nog niet besteed.

De oplossing

Ik zou graag 5 tickets krijgen die betaald zijn, maar nog niet besteed.
Of een duidelijke uitleg waarom de 14 dagen termijn in de voorwaarden staat.
dan kan ik proberen begrip op te brengen voor het standpunt van de efteling.
Nu wordt er slechts gewezen op deze voorwaarde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen