Klacht Efteling: Ik wil weer een abo per maand kunnen hebben door een eerder betaal mogelijkheid van hunw at mis liep

mrfotografie

Wij hebben ooit een Efteling abo gehad. We kregen elke woensdag betaald, en daar mee moest dat toch wel gaan lukken? Maar soms gebeurde het dat ze op een maandag en of een dinsdag af schreven, en dan kon het gebeuren dat er net niet voldoende meer op stond. Denk aan bv de bank die een pasje in rekening brengt, of een andere betaling die tussen door kwam, of simpel omdat we ook door moesten met leven. U kent het wel, de gangbare zaken bij elk normaal gezin.

Op zich totaal geen probleem, immers kregen we de woendag wel weer geld, en dan betalen we het toch netjes! Ja.. helaas u kont namelijk zelf niet betalen! kan wel.. moet je even naar de Efteling komen en dat doen aan de kassa. Ehm.. meen je dit nou?

Ja dat ging natuurlijk uiteindelijk helemaal niet goed meer! Het is een tijdje goed gegaan hoor.. maar het bleef niet goed gaan. Je wist nooit wanneer ze afschreven, en toen het dan ook eens goed mis liep, werd het door gestuurt naar hoger op. Ok, denk je dan.. vervelend.. maar lossen we op in termijnen of zo of in een keer, geen idee meer. Maar daar zaten natuurlijk wel kosten extra aan!

Naar de Efteling konden we lang niet altijd i.v.b. de baan die me man heeft. Gisteren kwam hij dus na 8 uur binnen en lag de kleine zelfs al weer op bed. Ja nar zo'n drukker week heb je ook niet echt zin om naar de Efteling te gaan in het weekend. Hij werkt veel in het buitenland.

Je denkt dat na betalen alles wel netjes opgelost is, en je hoopt dat de Efteling ooit zijn betaal mogelijkheden eens aanpast. Nou dat betaal probleem hebben ze nu zeker netjes opgelost (zeer fijn voor andere), ik denk dat ze het wel gemerkt hebben dat dit abo's koste.. Maar voor ons echter! Wij mogen geen abo meer afsluiten!! Kan wel, als ik voor 3 man meteen betaal, of anders kom je maar een dagje 100,- meer zelfs!

Mijn kleine is 5 jaar, al haar klas genootjes gaan naar de Efteling. merkt ze nu nog niet veel van maar.. ik zeg steeds maar dat de Efteling dicht is. Zij blijft vragen wanneer hij weer open gaat. Ze mist heel wat herinderingen op deze manier in haar toekomst en gezellige uitstapjes. Het zou immers weer mogelijk zijn over 4 jaar als ik geluk heb.. dan is ze 9!

Jullie hebben het betaal probleem opgelost, Dat doet me goed. Maar kunnen jullie dan niet ook ons een beetje tegemoet komen? Laat mijn kind niet de dupe zijn voor jullie betaal issue.. Laat haar gaan voor ze 9 is en veel mist op school en met haar vriendjes.

Mijn dochter niet ontnemen dat ze niet naar de Efteling meer kan voor haar 9 jaar. Niet meer haar vriendjes er over kan praten en of op school.. en of met haar vriendjes kan gaan. Ik zou graag de mogelijkheid hebben weer per maand het abo te kunnen betalen nu hun betaal mogelijkheid aangepast is en je wel weer later als nog kan betalen (een dag later gewoon thuis dus!). Een dag gaan of een abo voor 3 in een keer betalen is simpel weg te veel. Laten we contact hebben en gegevens uitwisselen Efteling. Maak jullie betaal opties in het verleren niet ons probleem in het heden..

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?