Klacht Efteling: Jokkend personeel

Klachtnummer
# 60431
Gebruiker
ad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 6 mei bezochten wij de Efteling met onze drie kleinkinderen. We wilden aan het eind van de dag nog met de stoomtrein mee. De deur stond open met een personeelslid die nog twee mensen binnenliet. Op mijn vraag of we nog meekonden sloot hij de deur en zei dat dat niet meer kon. Op mijn vraag of de trein vol zat, zei hij ja de trein zit vol. Dat bleek echter niet het geval te zijn. Voor de kleinkinderen was dit een grote teleurstelling. Het was de laatste rit en de trein had al vertrokken moeten zijn, maar zo resoluut weigeren en jokken, past niet bij een attractiepark van dit formaat.

De oplossing

Ben benieuwd of ze reageren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen