Klacht Efteling: Kaartjes niet meer geldig door geen informatie.

Martijn#88

Kaartjes gekocht in november 2020. Zoals jullie weten is dit door corona niet doorgegaan en gingen ze dicht.

Het laatste mailtje wat ik van jullie heb gekregen is op 15 december. Hierin staat dat mijn reservering is geannuleerd en de tickets gekocht via Efteling.com, geldig zijn tot en met 28 maart 2021. Ze zijn ergens in juni weer open gegaan.

Nu wilde ik kijken of ik al kon reserveren met de tickets voor de komende Winter-Efteling, en kom ik er achter dat mijn tickets zijn verlopen! Blijkbaar waren mijn tickets geldig tot 5 september.
Hoe had ik dit kunnen weten? Ik ben niet geïnformeerd hierover, en ben het er dan ook niet mee eens dat 141,50 euro "down the drain" gaat.

Er staat nergens in de laatste mail van 15 december, dat ik bijv. de website in de gaten moet houden hoe lang mijn tickets nog geldig zijn. Als dit er wel in had gestaan had ik de schuld wel op mij genomen omdat ik niet goed heb opgelet, maar dit is nu helemaal niet het geval! Hier heb ik niks aan kunnen doen.

Ik wil dat de geldigheid van de kaartjes wordt verlengd.

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?