Klacht Efteling: Misleidende/niet rechtmatige geldigheidsduur E-tickets Extra Efteling

Mug023

Verleden jaar in augustus 2016 kregen wij als gezin ter gelegenheid van onze verjaardagen een viertal E-tickets Extra cadeau. Op dat moment hebben wij de tickets bekeken en zagen wij de datum van aankoop staan te weten 16 augustus. Wij gingen uit van een wettelijke geldigheidstermijn van 1 jaar. 12 Juni 2017 aanstaande willen wij een bezoek aan jullie park brengen.
Tot onze grote schrik zijn wij er vandaag achter gekomen dat de tickets een geldigheidsduur hebben tot en met 5 maart 2017....! Ik heb contact opgenomen met de vraag de hoe de Efteling hun geldigheid ziet in relatie tot de wettelijke termijn van 1 jaar. Efteling beroept zich op de eigen voorwaarden en geeft aan dat met de aankoop van de E tickets tevens akkoord wordt gegaan met de eigen geldigheidsvoorwaarden. Er wordt vanuit de Efteling geen enkele coulance aangeboden, iets waar ik zeer grote moeite mee heb omdat ik zakelijk een traject bij de Efteling heb mee mogen maken dat ging over "Servicegerichtheid". Efteling presenteerde zich hier als een voorbeeld...

Een redelijke tegemoetkoming/compensatie, bijvoorbeeld "gewone" entreekaarten. Laat ons ajb ambassadeur van de Efteling blijven!?

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?