Klacht Efteling: Niet de beloofde korting

Mvd1977

Afgelopen donderdag zouden wij met drie families een kamer voor 2 nachten en 3 dagen bij de efteling boeken. DIT nav een mail van de efteling, vier met ons ons 70 jarig bestaan met 25 korting op het verblijf. Boeken moest voor 20 februari. Omdat het 620 euro kost en dat voor onze familie een heel bedrag is is er 1 familie afgehaakt en besloten wij de vrijdag re boeken. Onze kinderen waren in de zevende hemel. Vrijdag gingen wij boeken en tot onze verbazing zat de 25 procent weer bij de prijs op. In totaal geen 620 euro maar 830 euro. Gebeld en een half uur in de wachtrij gestaan. De telefoniste wist niet of ze de korting toch kon geven. Ze heeft de kamers geblokt en ik zou hierover de volgende dag worden teruggebeld. Ik heb de volgende dag weer gebeld, weer een half uur in de wacht, en toen kon helaas de korting niet worden verrekend. De ruim 200 euro is voor ons erg veel geld. We hadden geen keus. Wat wenst u? Vroeg de telefoniste. Annuleren of toch de boeking zonder korting. Tja wensen. Ik ben echt teleurgesteld in de Efteling. Ze beloven 25 procent korting als je voor 20 februari boekt en het was nog maar 11 februari. Onze droom viel in duigen..

Van de Efteling verwacht ik geen loze beloftes. Er staat vast ergens in de hele hele kleine lettertjes dat prijzen kunnen fluctueren. Als je een feestje geeft dan ga je niet zo om met de mensen die je een feestje aanbied.

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?