Klacht Efteling: Onduidelijkheid over geldigheid kaartjes gekocht via AH

Klachtnummer
# 514066
Gebruiker
ingojahn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 12 juli 2020 in totaal 5 kaartjes (totale waarde: € 162,50) voor Flexibel Efteling via de AH gekocht. Na meerdere reserveringen heb ik uiteindelijk voor woensdag 16 december 2020 gereserveerd. Vanwege de lockdown kon dit bezoek wederom niet doorgaan. Ik heb daarna een formulier op de website ingevuld, maar helaas geen bevestiging van ontvangen. Mijn vrees is dat de € 162,50 (+ € 10,- voor het parkeren) weggegooid geld is, terwijl ik hier niets aan kan doen. Ik heb de Efteling gevraagd om een bevestiging van mijn aanmelding via het formulier, maar tot op heden heb ik geen terugkoppeling ontvangen.

De oplossing

Dat we alsnog de Efteling in 2021 kunnen bezoeken en anders schadeloosstellen voor het hele bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen