Klacht Efteling: ongeacht een parkeerkaart tot moeten betalen

lucas

wij hebben 5 abonnementen bij de Efteling als gezin afgelopen zondag zijn we als altijd naar de Efteling gegaan maar dan zonder mijn vrouw die is chronisch ziek en deze keer kon ze echt niet mee omdat het echt niet goed ging met haar, dat vonden we heel erg maar voor de kinderen niet teleur te stellen ben ik alleen met de kinderen gegaan. na de middag wilden we naar huis rijden en ik gebruikte haar pas om uit te rijden maar dat lukte niet,een personeelslid hielp ons om te kijken waarom de pas niet werkte blijkt dat de uitrij pas op haar naam stond en zij was er niet bij dus moesten we 10 euro betalen omdat de parkeerkaart op haar naam stond en zij was er niet. conclusie wij betalen voor een gezin met 5 personen 900 euro met parkeerkaart maar omdat de parkeerkaart maar op een persoon kan staan moeten we dus iedere keer 10 euro betalen ongeacht dat we kunnen bewijzen dat wij een familie zijn en de parkeerkaart maar op een naam kan staan. dit vind ik echt van de zotte het is al duur genoeg. nu moeten we keer op keer hopen dat als het iets beter gaat met mijn vrouw en ze mee kan dat we dan kunnen gaan anders heeft het geen zin want dan moeten we iedere keer 10 euro betalen terwijl we een parkeerkaart hebben.

rectificatie van de tien euro, personeel soepeler laten opstellen en een oplossing zoeken voor de parkeerkaart op een naam

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?