Klacht Efteling: Rerserveren na 30 juni onmogelijk

Klachtnummer
# 595317
Gebruiker
Reijnm
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In december heb ik 14 toegangskaartjes gekocht voor de Efteling die door de lockdown niet gebruikt konden worden. Wij wilden met de hele familie, inclusief kinderen en kleinkinderen uit Canada naar Kaatsheuvel. Zoon uit Canada komt in juli weer naar Nederland en wij willen dan alsnog naar de Efteling. Tot nu toe is het echter onmogelijk te reserveren na 30 juni. Reactie van de Efteling op mijn klacht hierover: houd de website in de gaten. Wat een klant onvriendelijke houding!

Gewenste oplossing

Ik wil dat reserveren na 30 juni pronto pronto mogelijk gemaakt wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen