Klacht Efteling: slechte communicatie en niet gekregen waarvoor we betaald hebben

# 192937
bart.lintsen

Gisteren, zondag, 30 oktober 2016, in totaal 7 toegangskaarten gekocht, waarvan 5 stuks ' ticket extra' . We kregen daarvoor vijf vouchers van onder andere frites / snack.
In verband met de drukte kozen wij ervoor om deze vouchers omstreeks 17.30 uur in te gaan leveren bij ' de vrolijke noot'
Nou de 'noot' was niet zo vrolijk. De medewerkers aldaar vertelden ons dat zij niet meer deelnamen aan die vouchers. ! Zij vertelden ons doodleuk dat we weer het park in moesten gaan naar een andere gelegenheid. Nou daar was geen tijd meer voor en de vermoeidheid van onze meereizende kleine kinderen liet dat ook niet toe. Ik ben vervolgens naar de klantenservice gegaan; aardige vrouw maar kon niets doen. ik vind dit een slechte zaak, in de bijbehorende folder / boekje stond echt de vrolijke noot erbij. Men heeft ons bij de koop van de kaartjes daar niet op gewezen. ik vind dat de Efteling hierin nalatig is geweest en ik verwacht een tegemoetkoming in de gemaakte kosten.

een tegemoetkomende / restitutie in de kosten: we zijn uit nood gaan eten bij de Mac D in de buurt ( Waalwijk) Kosten Euro 50,-r

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?