Klacht Efteling: Valse beloften

Klachtnummer
# 554398
Gebruiker
MJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Efteling geeft aan dat het park een half uur eerder open gaat voor mensen die bij de Efteling logeren. Dit is overigens niet het geval. De poort werd al eerder geopend voor alle bezoekers, en de logees hebben helemaal geen voordeel wat dat betreft. Een medewerker van de Efteling geeft aan dat de poort eerder open gaat als het druk is, omdat het bij de bezoekers aan intrinsieke motivatie lijkt te ontbreken om zich te houden aan de coronamaatregelen. Uiteindelijk hebben logees dus geen ‘privilege’ op dat vlak. Zeer spijtig, want er wordt ook geen enkele compensatie geboden. Erg teleurstellend van de Efteling.

De oplossing

Compensatie, bijvoorbeeld een kortingskaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen