Klacht Efteling: Veel te druk en weinig service.

Klachtnummer
# 274238
Gebruiker
dessertwind
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren was ik met 4 anderen op bezoek in de Efteling. Helaas moet ik vaststellen dat het door enorme drukte slechts is gelukt om van 5 attractes te bezoeken vanwege lange wachttijden, langer dat de app aangaf. Voor een bezoek aan het toilet moest zeker en kwartier worden uitgetrokken en een kop koffie was 20 minuten aansluiten in de rij. Er was in de restaurants minimaal personeel aanwezig. Je mag toch verwachten dat voor een toegangsprijs van 37,50 er wel meer service mag zijn. Toen we naar de uitgang liepen zagen we het bord dat het park een uur langer open was. Ik weet niet of dat er stond toen we binnen kwamen om 10 uur, maar door de enorme mensenmassa kon je je eigen voeten amper zien. Ik ben wel even klaar met de Efteling!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?