Klacht Efteling: Verplichte vervaldatum ticket

Klachtnummer
# 586424
Gebruiker
NaN
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Doordat Nederland met de kerst op slot ging, hebben wij onze tickets niet kunnen gebruiken. Daarvoor hebben we contact opgenomen met de Efteling of we ons geld terug konden krijgen, maar daar was geen sprake van, reden was dat de vervaldatum verlengd was met 2 maanden en dat betekend dat je tot en met 21/03 nog kon gaan. Nu wil ik in het weekend gaan, en zie ik dat het in de weekenden van Maart niet mogelijk is omdat zij dicht zijn vanwege eigen werkzaamheden. Ik vind dat dit niet mijn probleem is en dat ik in maart inclusief het weekend de mogelijkheid moet hebben om te gaan.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug aangezien ik verplicht wordt om binnen een vastgestelde periode te gaan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen