Klacht Efteling: wacht tijden in Efteling voor mindervaliden

jan steenbergen

Goedemorgen
Gisteren 29 Januari zijn wij naar de Efteling geweest, ik zelf ben invalide mijn vrouw zoon en kleinzoon niet., Doordat ik niet goed ter been ben, ben ik aangewezen op de invalide ingang, in achtbanen en dat soort atracties kan ik gewoon niet. als ik dat wel kon had ik nu ook deze klacht niet
Nu blijkt de regel veranderd en moet je de wachtrij die er staat als invalide ook wachten, op zich lijkt dit eerlijk maar is niet erg doordacht, immers als de zogenoemde bergeleiders de achtbanen doen zit ik te wachten na een hele dag wachten wou ik in naar fata morgana carnival en dat soort atracties, maar daar moesten we dus net zolang wachten als de wachtrij was en dan ook nog buiten. u zult begrijpen dat ik een duur dagje buiten zitten heb gehad De enige atractie waar ik in geweest ben had ook nog de restriktie dat we met zijn vieren op het voorbankje moesten wat voor mij en mijn vrouw niet erg sucsesvol is daar ik mijn knie maar 90 graden kan buigen en mijn vrouw een versleten knie heeft , dat Ik bij de achtbaan de wachttijd in acht moet nemen kan ik nog begrijpen, maar bij de Atractie,s waar iedereen in kan begrijp ik dit niet, terwijl het vroeger toch goed geregeld was net zo als in Disneyland waar respect voor de invalide wordt getoond , als invalide heb je al weinig vitier en nu pakken ze dit ook nog van ons af, het gaat er op lijken dat als je invalide of oud ben er niet meer bij hoort in Nederland, ik vindt het een schande dat wij zo behandeld worden, maar de directeur van de Efteling zal wel helemaal gezond zijn dan kan je zulke beperkingen niet begrijpen.

Ik wil dat de regels weer net als vroeger worden zodat je als mindervalide weer het gevoel krijg dat je erbij hoort, nu voel Ik mij een blok aan het been , daar de gezonde zich aan mij willen aanpassen , waar ik dan weer een rot gevoel van krijg ,daar zij zeker ook een dagje uit verdienen omdat ze altijd al in de weer zijn met de invalide huisgenoot. Ik heb dus besloten om voortaan maar thuis te blijven.
Geen antwoord gekregen

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Efteling?