Klacht Efteling: Winter Efteling kaart niet mogelijk te gebruiken , 250 euro kwijt

Klachtnummer
# 539199
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2020 december 6 Tickets gekocht ( Elf ) + parkeerkaart, gereserveerd voor januari 31 voor WINTER EFTELING. door corona niet door. Nu is Efteling open en zegt onze kaartjes maar tot 8 juli geldig zijn. Het waren Winter efteling kaartjes en men verwacht dat een voucher krijgt voor de komende winter. Nee wij hebben 5 weken om deze snel op te maken! Ook nog eens de kaarten Elf ( een soort kaart) is niet te boeken op het weekenden tot 8 juli. Mijn kind van 11 zit op basisschool. Kan alleen in de weekenden , want ja je kunt niet naar de efteling ipv school. Efteling is niet bereidt om geld terug te geven, oplossing zoeken , of voucher geven, Wij moeten per se onze kaarten op gebruiken, maar kan niet in het weekend, dus tijdens schooltijd ? huh? 250 euro zouden we verliezen. Wat nu? Wij vinden het belachelijk hoe Efteling zijn klanten behandelt! Winter Efteling kaarten moeten tot de winter of minimaal tot oktober geldig moeten zijn!

De oplossing

Geldigheid tickets veranderen of een voucher geven of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Efteling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Efteling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen