Klacht Egberts: misleidende advertentie, ten onrechte extra kosten berekend

Anoniem

Egberts Fietsen in Borger adverteert: Winterbeurt voor rijwielen. Hybridefiets 69 €, exclusief onderdelen.
Ik laat mijn Sparta hybride een winterbeurt geven gebruikmakend van dit aantrekkelijke aanbod.
Vervolgens word ik gebeld: de reparatie wordt duur (zo’n 240 €) met een specificatie van te vervangen onderdelen. Ik ga akkoord met de reparatie.
De rekening: 135,10 € aan onderdelen en 104,41 € arbeidsloon.
Volgens de advertentie zou de winterbeurt exclusief onderdelen 69 € moeten kosten en geen 104,41 €!
Mijn klacht werd afgedaan met: er moesten veel onderdelen worden vervangen waardoor de winterbeurt veel tijd kostte.Bovendien had ik telefonisch ingestemd met de reparatie.
Dat laatste is waar, echter niet verteld is dat er meer dan 69 € arbeidsloon zou worden berekend! Ik wil 35,41 € korting!
Met Egberts viel hierover niet te praten.
Misleidend: adverteren met: 69 € voor een winterbeurt exclusief onderdelen”. Als er meer werk aan vastzit is Egberts hieraan blijkbaar niet gebonden!

35,41 euro in mindering brengen op de rekening

Wij vinden dat Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Egberts?