Opgelost door Ege Reizen: 8 daagse all incl vakantie geboekt naar Turkey, betaald nooit de papieren ontvangen.

ladyshadow

Via een kennis kwam ik in kontakt met Ege reizen ,Hommelstraat 43 6828 AJ Arnhem
Ege Reizen is een reisburo in Arnhem, een eenmanszaak met als eigenaar ********.
In maart heb ik een 8 daagse all inclusief vakantie geboekt bij Acar hotel Alanya via Ege reizen.
Ik heb het bedrag voor twee personen 830,00 euro netjes overgeboekt.

De heer ***** heeft echter nooit tickets/boekingsgegevens opgestuurd of toegemaild.
Er is heel veel contact geweest, via mail, app en persoonlijk.
Toen er nog sprake was dat ik de benodigde papieren zou ontvangen verzon de heer ****** telkens iets.
Hij had lekkage in de zaak, de fax was kapot, hij zat in Duitsland, hij had de tickets net gepost.
Toen de vertrekdatum verstreek zou hij het bedrag terug storten op mijn rekening maar ook dat gebeurde niet. Het laatste contact is woensdag 7 mei geweest, toen verklaarde de heer ****** dat hij het net had gestort.
De heer ***** zegt " zaken" te doen via Corendon. Dit ontkende Corendor, ook het hotel kent onze namen niet

Ik wil mijn 830 euro terug op mijn rekening, omdat de heer Mete niet aan zijn verplichtingen heeft voldaan.

Wij vinden dat Ege Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ladyshadow
    Vanaf maart bijna dagelijks contact, met heel veel beloftes en heel veel excuses. Laatste bericht 7 mei dat hij het bedrag had teruggestort.helaas.helaas. Ondertussen officiële aangetekende brief gestuurd van in gebreke stelling. Betaling voor 31 mei. Helaas...helaas.het ergste is nog dat ik hem ken, dat geeft zo'n dubbel gevoel.
    ladyshadow
    Via klachtenkompas benaderd door omroep max die de klacht in behandeling hebben genomen, ben zelfs op tv geweest!!!
    En ja hoor dag voor de uitzending mijn geld terug.......pfffffffffff

ladyshadow

Ook een klacht indienen over Ege Reizen?